Zvonurile cu privire la o posibilă retragere a celor de la Renault la din Formula 1 au prins contur. Mai ales, după declarațiile ministrului francez al economiei, Bruno Le Maire, care nu a ezitat să admită situația delicată prin care producătorul francez trece din cauza crizei economice actuale, cu locuri de muncă în pericol din cauza posibilei închideri a trei dintre fabricile sale.
Formula 1: Cursele se reiau în iunie cu protocoale stricte de securitate. Ce spune reprezentatul piloților din Marele Circ în fața „greilor” Chase Carey și Jean Todt
Asta dacă nu se rezolvă criza pentru care a solicitat deja guvernului francez un împrumut de 5 miliarde de euro, bani fără de care compania ar putea dispărea. Situația este foarte complicată după ce s-a vorbit tot mai insistent despre revenirea spaniolului Fernando Alonso în Marele Circ, alături de Renault în 2021.
Guvernul de la Paris va insista asupra păstrării fabricilor Renault în Franţa şi vrea ca ţara să rămână centrul global al grupului pentru inginerie, cercetare, inovare şi dezvoltare, a afirmat miercuri premierul Edouard Philippe, în Senat, transmit DPA şi Reuters.
Cyril Abiteboul has denied suggestions that Renault will be leaving F1 in the near future | Read more below ?#Formula1 #F1https://t.co/LlCLVvtf5K — F1.co.uk (@f1couk) May 25, 2020
Cyril Abiteboul has denied suggestions that Renault will be leaving F1 in the near future | Read more below ?#Formula1 #F1https://t.co/LlCLVvtf5K
— F1.co.uk (@f1couk) May 25, 2020
Cu toate acestea, Cyril Abiteboul, director executiv Renault, așa cum a repetat presei din Hexagon în ultimele două luni, a reiterat ideea că Renault intenționează să continue cât mai mulți ani în Formula 1, în ciuda crizei economice pe care compania o traversează din cauza coronavirusului.
„Suntem în Formula 1 încă din anii 1970. Am fost loiali acestei competiíi și în mod clar, în timp ce așteptăm, cred că este important să rămânem fideli rădăcinilor noastre, de unde venim, istoriei noastre, nu doar pentru fidelitate, ci de asemenea, pentru că înseamnă că poți atrage clienți astăzi și mâine. Sporturile cu motor au o valoare și un ajutor unic în acest sens. Deci credem în ele, la fel cum credem și în marketing. Este sport, este centrul tehnologiei, este competiție și este emoție, iar Renault înseamnă, înainte de toate, multă emoție”, a recunoscut Abiteboul pentru „Motorsport”.
„Toate acestea înseamnă enorm, de aceea suntem aici de zeci de ani și intenționăm să continuăm mult timp în Marele Circ”, a adăugat el, liniștind pe toată lumea înainte de ziua de vineri, când Renault își anunță planurile pe termen scurt, vizând, oricum, și reduceri de costuri.
Charles Leclerc trece de la Formula 1 la modă și, mai nou, la cinematografie. Debutează într-un film celebru conducând un Ferrari cu peste 200 de kilometri pe oră
În acest sens, trebuie amintit că Renault a trecut de la un buget de 251,8 milioane în 2018 la unul de 303,5 pentru 2019. Dintre acestea, 129 proveneau din sponsorizări și 78,5 din drepturi de televiziune, în timp ce aproximativ 95 proveneau de la alți colaboratori și, o mare parte din bugetul de marketing al mărcii franceze.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER